Bannerannonsering

Med bannerannonsering kan du nå et svært spesifikt og relevant publikum. Vil du vite hva vi kan gjøre for deg ved hjelp av bannerannonsering?

Bannerannonsering

Med bannerannonsering kan du nå et svært spesifikt og relevant publikum. Vil du vite hva vi kan gjøre for deg ved hjelp av bannerannonsering?

Hva er bannerannonsering?

Bannerannonsering går også ofte under begrepet «displayannonsering». Dette er en form for markedsføring der dine kampanjer blir synlig på viktige digitale plattformene. Mulighetene for å spisse kriteriene for hvor og hvem annonsene skal vises til, gjør at man med displayannonser kan nå et svært spesifikt og relevant publikum.

Bruk displayannonser for å nå det publikummet du ønsker

Sammenlignet med tradisjonelle annonser, som i aviser eller på TV, kan vi nå målgruppen din mer nøyaktig og på en mer kostnadseffektiv måte med bannerannonsering. Kampanjer kan overvåkes og optimaliseres fra start til mål. Slik får du god kontroll på hvordan brukere responderer og engasjerer seg rundt kampanjene dine.

Bannerannonsering gir deg også muligheten til å rette deg mot ulike stadier i en kjøpssyklus. Bedriften kan for eksempel gjøres synlig for kunder som er i begynnelsen eller i midten av en beslutningsprosess. Alle målrettingsalternativer gir et skreddersydd publikum, et publikum som mest sannsynlig er interessert i hva du har å tilby. Vi kan illustrere dette med et eksempel:

Du vet at dine kunder er yngre menn, mellom 25 og 34 år, og er uten barn. De er fotballentusiaster med spesiell interesse for engelsk fotball, men de liker også å lage mat og høre på jazz. Hvordan går vi da frem?

Hvordan gjør vi det?

Vi starter med å definere dine mål og utarbeide en strategi som er fokusert på å nå disse målene. Vårt produksjonsteam begynner deretter arbeidet med å bringe kampanjen til live, ved å bruke de beste metodene vi har utviklet og optimalisert i løpet av de siste ti årene. Her sørger vi for at din bedrift kommer ut til din målgruppe uansett tid på døgnet, på alle enheter og på de sidene kundene dine finner interessante. Kunnskap, som fra eksemplet over, bidrar til å effektivisere innhold, form og plassering av dine kampanjer.