Digital markedsføring – en transformasjonen
Uansett hvilket stadium bedriften er i utførelsen av digital transformasjon (igjennom hele bedriften), gir vi veikartet til suksess med fokus på kundene. Innovasjon, brukerorientering og god utnyttelse av data henger godt sammen. Måten vi ser på utvikling er også i endring. De store IT-prosjekters tid er forbi. Den nye tilnærmingen er smidig og innovativ, hvor vi tør å eksperimentere og feile.
Hurtighet og brukerfokus er viktige suksesskriterier. Samtidig må vi kontinuerlig videreutvikle våre tjenester og prosesser. Med gode digitale verktøy, ideer og tankesett, bringer vi bedrifter og kunder nærmere, noe som gir en mer verdifull opplevelse.
Markedsføringens transformasjon
Forbrukeradferden har endret seg dramatisk i løpet av de siste tiårene, og flyttet målene for effektive markedsførings- og merkevareforhold. Vi hjelper bedrifter med å justere markedsstrategier og markedsføringsaktiviteter, noe som resulterer i kostnadsbesparelser og forbedret ytelse.
Innsikt og dataanalyse
Data definerer oss. Men har liten verdi uten analyse og tolkning. Vi avdekker viktige og relevante datakilder, systematisk bruker vi statistiske og logiske teknikker for å beskrive og illustrere, kondensere og gjenopprette det som er viktig. Dette bruker vi så videre inn i rådgivningen for å finne muligheter som styrker hver investerte krone brukt i den digitale markedsføringen.
Markedsstrategi
Våre rådgivere og vårt produksjonsteam går sammen og legger all relevant informasjon, statistikker og analyser på bordet. I samråd med den aktuelle bedriften, setter vi opp en solid markedsstrategi som på best og mest effektiv måte oppfyller bedriftens målsettinger.