Instagram

Med sosiale medier kan du øke din rekkevidde på kampanjer, dele historier og alltid være til stede. Trenger du hjelp til eller vil vite mer om annonsering på instagram?

Annonsering på Instagram

Instagram

Med sosiale medier kan du øke din rekkevidde på kampanjer, dele historier og alltid være til stede. Trenger du hjelp til eller vil vite mer om annonsering på instagram?

Muligheten til å skape opplevelser og vise at bedriften er relevant

Instagram er et sosialt nettverk der du kan dele egne bilder og videoer. I tillegg kan du like, følge og klikke deg inn på innhold som fanger din interesse. Plattformen har blitt svært populært, med over 2,5 millioner brukere i Norge. Halvparten av disse er innom tjenesten daglig. Etter at Facebook tok over på eiersiden har det også blitt lettere for bedrifter å annonsere her, og det har åpnet opp for en stor gruppe potensielle kunder.

Hvordan fungerer Instagram-annonsering?

Instagram er i rask vekst som en viktig annonseringsplattform. Her kan du opprette bilde- og videoannonser, samt det som kalles Instagram Stories. Det er også enkelt å kjøre dine kampanjer ut til både Facebook og Instagram.

Kampanjene dine kan rettes mot hva du ønsker å oppnå, enten det er merkevarebygging, rekkevidde, trafikk, appinnstalleringer, videovisninger eller konverteringer til din nettside eller app. Videre kan annonseringen planlegges etter de kundene du vil ha. Tilknytningen til Facebook gjør også at du kan utnytte deg av den store mengden informasjon Facebook har for å nå ut til ditt publikum.

Med annonsering på denne tjenesten er det, det visuelle som står i fokus. Det som umiddelbart fanger oppmerksomheten til publikum. Med bilder og videoer kan du gi brukeren handlingsalternativer når din bedrift vises. Skal han for eksempel kontakte dere, melde seg på et nyhetsbrev eller et event, eller kanskje laste ned noe? Du kan også koble annonsen direkte til din nettside eller app.

Instagram Stories er annonser i form av bilder eller videoer som forsvinner innen 24 timer, med mindre man lagrer dem. Dette er et verktøy som blant annet kan benyttes hvis du ønsker å vekke interessen til kunder med begrensede tilbud. Som bedrift får du også tilgang til alle egenskapene til denne funksjonen. Med for eksempel videoeffekter og tekst, kan du gjøre promoteringen kreativ og gi en følelse av normale innlegg på tjenesten.

Hvordan komme i gang?

Vi har lang erfaring og god kunnskap om annonsering gjennom sosiale medierKontakt oss gjerne for å høre hvordan ditt firma kan dra nytte av dette.

Informere, motivere og engasjere

Les mer om de ulike sosiale mediene vi benytter for våre kunder

Facebook

Facebook har hatt en rask utvikling mot å bli et sosialt nettverk hvor det lønner seg å annonsere.

Instagram

Instagram er i rask vekst som en viktig annonseringsplattform. Her kan du opprette bilde- og videoannonser.

Youtube

Med gode videoannonser kan du vekke engasjementet til de mange brukerne av YouTube.

LinkedIn

Når noen er interessert i et profesjonelt digitalt nettverk, går tankene automatisk til LinkedIn.

Informere, motivere og engasjere

Les mer om de ulike sosiale mediene vi benytter for våre kunder

Facebook

Facebook har hatt en rask utvikling mot å bli et sosialt nettverk hvor det lønner seg å annonsere.

Instagram

Instagram er i rask vekst som en viktig annonseringsplattform. Her kan du opprette bilde- og videoannonser.

Youtube

Med gode videoannonser kan du vekke engasjementet til de mange brukerne av YouTube.

LinkedIn

Når noen er interessert i et profesjonelt digitalt nettverk, går tankene automatisk til LinkedIn.