Rapportering

For oss er det viktig at våre kunder har full kontroll gjennom gode og oversiktlige rapporter som ligger i skyen. Med denne rapporten kan du som kunde se hvilke kanaler som funker og ikke, og hvor mye du betaler for en henvendelse.Vil du vite mer om rapportering?

Rapportering

For oss er det viktig at våre kunder har full kontroll gjennom gode og oversiktlige rapporter som ligger i skyen. Med denne rapporten kan du som kunde se hvilke kanaler som funker og ikke, og hvor mye du betaler for en henvendelse.Vil du vite mer om rapportering?

Få full kontroll med gode og oversiktlige rapporter

Evolve har utviklet en egen rapport i Google Data Studio, som tilpasses våre kunders målsettinger og behov. Rapporten er i skyen og man har som kunde tilgang på den 24 timer i døgnet. Med en rapport fra Evolve har du som kunde alt samlet på ett sted, hvor du kan hente ut informasjon fra alle kanaler som Google, sosiale medier og nettsiden. Dette gir deg muligheten til å se hvilke kanaler som fungerer bra og det som ikke fungerer like bra.

Rapporten gir deg oversikt over:

  • Antall henvendelser som sendes i fra et kontaktskjema
  • Klikk på mail og telefon
  • Salg i nettbutikk
  • Påmelding av nyhetsbrev
  • Annet du ønsker å følge med på

Alt dette tilpasset våre kunders ønsker og behov. Rapporten vil gi deg som kunde god oversikt over om dine målsettinger oppnås.

Vi i Evolve ønsker å gi deg en partner du kan stole på. En egen tilpasset rapport vil gi deg som kunde full oversikt over dine kanaler og kampanjer, og du ser hva som fungerer bra eller dårlig. Rapporten viser også hva man betaler for hver henvendelse, slik at du hele tiden vet hva pengene går til.

Strategisk, smart og lønnsomt

Rapportering

For oss er det viktig at våre kunder har full kontroll gjennom gode og oversiktlige rapporter som ligger i skyen.

Medieforhandling

De fleste har et markedsbudsjett som de holder seg til i løpet av året, hvor alle er interesserte i å få mest mulig ut av pengene de bruker.

Medierådgivning

Flere og flere bedrifter begynner å innse viktigheten av profesjonell medierådgivning, for å få mest mulig ut av markedsføringskronene.