UX – Ivareta brukeropplevelsen på din nettside I søkemotorer som Google, rangeres nettsidene etter Google sin egen algoritme. Denne har i mange år hatt fokus på blant Les mer »
Emojis i digital markedsføring Emojis er i dag et velkjent fenomen både på store og små plattformer, og i daglig kommunikasjon. Bedrifter har også Les mer »
Åpenhet og ærlighet i kommunikasjon Hvordan vi som bedrift kommuniserer med kundene våre utvikler seg i takt med trendene. Nå – i større grad enn Les mer »
Slik kan du ta i bruk Google Local I jakten på nye, spennende målgrupper og markeder er det ofte en gruppe som faller utenfor kriteriene på annonseringen, nemlig Les mer »
Fang oppmerksomhet med podcast Vet du hva kjendiser som Herman Flesvig, Line Nelvik, Katarina Flatland og Iselin Guttormsen har til felles? De har i Les mer »
Skap spenning og forventning med nyhetsbrev Nyhetsbrev er en fantastisk mulighet for bedrifter av alle størrelser til å kommunisere med sine kunder. I denne artikkelen finner Les mer »
Slik skaper du gode kundeopplevelser Uansett om kunden handler dine varer og tjenester på nett eller i fysisk butikk, skapes det kundeopplevelser. Her gir vi Les mer »
TikTok – Markedsfør med trender TikTok er en av verdens største plattformer for deling av underholdning og andre videoformater på nett i dag. Ved å Les mer »
Slik skaper du en meningsfull merkevare En meningsfull merkevare taler direkte til følelser og egenskaper hos kundegruppen, og påvirke de på et dypere nivå. Mennesker relaterer Les mer »
Annonsering på Snapchat – Kun for de unge? Bilde- og videodelingstjenesten Snapchat tiltrekker seg et ungt publikum. Det er derimot ikke den eneste målgruppen som befinner seg på Les mer »