Slik skaper du gode kundeopplevelser Uansett om kunden handler dine varer og tjenester på nett eller i fysisk butikk, skapes det kundeopplevelser. Her gir vi Les mer »
TikTok – Markedsfør med trender TikTok er en av verdens største plattformer for deling av underholdning og andre videoformater på nett i dag. Ved å Les mer »
Slik skaper du en meningsfull merkevare En meningsfull merkevare taler direkte til følelser og egenskaper hos kundegruppen, og påvirke de på et dypere nivå. Mennesker relaterer Les mer »
Annonsering på Snapchat – Kun for de unge? Bilde- og videodelingstjenesten Snapchat tiltrekker seg et ungt publikum. Det er derimot ikke den eneste målgruppen som befinner seg på Les mer »
Markedstrendene Markus ønsker seg for 2022 Markus Wikstrøm jobber i Evolve Communication sitt performance team. Han har gjennom en omfattende utdanning innen markedsføringsledelse – med en Les mer »
4 grunner til å la ekspertene ta seg av annonseringen i 2022 Annonsering på digitale plattformer innebærer stadig et større behov for personalisering, bransjekunnskap, og kreative løsninger. Føler du at tid og Les mer »
Differensiert vs. konsentrert segmentering Segmentering av målgrupper eller markeder betyr i all enkelhet inndeling i ulike grupperinger basert på ulike egenskaper eller attributter. Dette Les mer »
4 enkle faser for en sterk og stødig merkevare I dag kommer og går markedstrender som vinden over slettene. Det kan føles som en umulig oppgave å henge med Les mer »
Markedsføring i 2022 – En umulig oppgave? Når du driver med markedsføring er det avgjørende at du ligger et steg foran konkurrentene, men hvordan gjør man det Les mer »
3 steg til videoannonser Å bruke video i markedsføring er større enn noen gang. Enten du skal sette i gang en stor produksjon for Les mer »